Sayang,
I realize today. I think, i surely make a good wife. Dah pandai masak ni.. :P bru je try sekali dua tp takde pun yang tak jadi.. i think im gifted.. ceewah. my mom pun gifted kat.. turun temurun kut :P
lin makin rajin lak tu mengemas skit2.. takla rajin sangat tp compare tu dulu.. ee.. bestnyer! excited nak kawin! lin boleh jaga nuni pastu nuni bley jaga lin.. cuma kena rajin buat sit up.. lin makan banyak nnt buncit.. tak sexy ar nanti :P
ey buchuk. takpelah. nuni provide money and shelter and lots of love ek? lin jaga nuni and the kids and the umah. tapi nuni kena didik anak bg pandai macam bapak dia ok? tp jgn bg gedik sgt :)
i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 comments:
I know you are ready!!
Nouri tau ln masak sedap!! Lin buat macaronni cheese and soup dulu pun nouri suka yum yum!!
Honestly nouri tell lin, dulu nouri tak suka sangat soup campbell. to me it tastes like muntah, honestly..tapi lin masak it taste different then how i tasted t before!! Lin memang ada this talented cookng skill!!!! Untung nouri!! muah hahahaha!!! why am I doing so many exclamaton marks!!!
Bagusnye lin suka mengemas2 :) I know i ain't that kemas, tapi rumah kita must make sure it is kemas and smart!! tak sabar nak kawin you :) Nouri rasa takpe je tak buat sit up sebab nanti kawin mesti kite buat banyak aktiviti. Besides, sex pun kire exercise :P
I will try my best to provide money and sheltering you with lots and lots of love!! kalau anak pompuan tu tergedik skit must be from your side :P
I love you!!!!!!!!!
Lina and Nouri,
Gedik nya cek pa dua orang ni!!! Nouri dah habaq kat family Nouri ke dah????? hehehe!
-mom
Post a Comment